A Borász Műhelybeszélgetések első alkalmának témája az együttműködésre és közös értékesítésre alapozott borvidéki marketing volt, 2x2 néha 5 címmel.
A meghívott előadó - Borbély Sándor, a Pannonhalmai Borvidéken működő Borpromo Kft. tulajdonos-ügyvezetője arról beszélt, melyek egy bormarketing vállalkozás vezetőjének szempontjai, és hogyan, miben segíthet a közös borvidéki értékesítés.
A Borász Műhelybeszélgetések célja, hogy sikeres példákat, bevált tapasztalatokat és személyes történeteket osszunk meg az ország más részeiből és a borászathoz kapcsolódó különböző tevékenységekből. Gondolatokat ébreszteni, inspirálni, vitatkozni: ez az az út, amelyen eljuthat a Nivegy-völgyben gazdálkodó vállalkozók közössége a saját maguk képére formált, általuk kialakított, fenntartható és mindenki számára gyümölcsöző vállalkozói közösséghez.
A Borpromo Kft. által képviselt együttműködési filozófia csak egy lehetséges útja az összefogásnak, a következő alkalommal a terveink szerint egy másik irányt mutatunk be a Balatoni Kör példáján keresztül.
Az újabb Borász Műhelyt május közepére tervezzük, a beszélgetés témája: Együtt vagy egyedül könnyebb? Meghívott vendégünk az év "borász közössége" díjat nyert Balatoni Kör vezetője, Istvándy Gergő lesz, Badacsonyból.
A teljes program: itt.